Copywriter.pl


Dodano: 2018-06-22

Naming | Copywriter.pl

Wiadomo nie od dziś, że wymyślenie chwytliwej i łatwej do zapamiętania nawy firmy, to niepowtarzalna szansa na to, aby zaistnieć w świadomości klientów. Zatem każdy, kto na poważnie myśli o prowadzaniu własnej działalności, powinien dobrze zastanowić się nad nazwą firmy, bo jak przypomina Jarek Kaniewski, doświadczony copywriter, któremu nieobcy jest naming, wybór nazwy determinuje całą późniejszą strategię marketingową firmy.

Na copywriter.pl dowiesz się, że proces tworzenia nazw firm, czy konkretnych produktów, tylko z pozoru wygląda na lekki, łatwy i przyjemny, a tak naprawdę wymaga od copywritera nie tylko kreatywności i dobrego know-how, ale też cierpliwości i maksymalnej koncentracji. Dlatego Jarek Kaniewski ma radę dla wszystkich początkujących copywriterów, aby się tak łatwo nie zniechęcali, bo czasem jest tak, że niebanalna nazwa czy slogan, przyjdzie do głowy w kilka chwil, a czasem potrzeba na to zdecydowanie więcej czasu.



Zostaw Komentarz



Brak komentarzy! Bądź pierwszy/a!

Oceń firmę (0 z 0 głosów)


Inne Okoliczne Firmy